Julkaistaan syksyllä levy
Kotvan aikaa tätä on jo työstetty ja nyt se on virallista. Debyyttilevymme näkee päivän valon syksyllä ja sen tiimoilta heitetään sitten seuraavan kerran keikkaakin. Lähiviikkoina tehdään vielä viimeiset äänitykset, elokuussa pakerretaan miksaukset kasaan.
Ollaan julkaistu musaa eri yhtyeissä jo parinkymmenen vuoden ajan, mutta täyspitkää levyä ei olla vielä päästy toteuttamaan. Tästä ollaan siis liekeissä syystäkin!
Tarkempi julkaisupäivä ja keikat ilmoitetaan myöhemmin, pysy kuulolla!

